hit counter script



Måste klippa!


Hur vill du ha ditt hår i höst? Rösta här!

Måste boka tid för toppning av kaluffsen. Tror minsan att jag inte vågar mig på en page. Har kanske lite väl lockigt hår för en page. Nu kommer frågan, lugg, snelugg eller spara ut min käklånga ex-lugg? Måste bestämma mig snart!

5 Responses to “Måste klippa!”

  1. Anonymous Anonym 

    Snelugg! Jag trivs jättebra i min! :)

  2. Anonymous Anonym 

    Efter som du haft lugg ere lätt att bestämma de! Klipp av den igen!

  3. Anonymous Anonym 

    Jag röstade på pagen - men jag kommer antagligen inte att våga :) Lär väl bli snelugg, as always. Same for you?

  4. Anonymous Anonym 

    Hallå Tjejen om du har msn kan du adda mig via
    alidja@spray.se

    fyra hundra har jag fått bud på intresserad ? _=)

  5. Anonymous Anonym 

    Det lutar åt snelugg för mig med :) Jag måste nog lägga mina page funderingar åt sidan, mina lockar är lite väl häftiga!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se