hit counter script



Lost in foundation land


Jepp, i'm in desperate need of some help! Vill ha en superbra foundation halv till heltäckande, helst mitt emellan. Så kasta in ditt bästa tips här i bloggen och hjälp mig ur min mega knipa. Cred till er om ni lyckas hjälpa mig. Help!

8 Responses to “Lost in foundation land”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag tycker Cliniques superbalanced foundation är bra.
    Annars har jag hört mycket positivt om Revlons colorstay foundation, den ska jag nog testa själv nästa gång.

  2. Anonymous Anonym 

    Tackar! Måste kanske ut på foundation-provning! Har så himla dålig erfarenhet av expediternas kunskaper, dom tycks inte ha någon som helst koll på vilken färg man behöver. Synd!

  3. Anonymous Anonym 

    Nu vet jag inte var du brukar handla smink, men jag rekommenderar helt klart butiker som är inriktade på make up och har utbildning.
    Jag har väldigt bra erfarenhet av de flesta expediterna på exempelvis Kicks och Make up store, men sämre av de på exempelvis H&M.
    MEN det finns ju bra och dåliga exempel över allt. Själv avgörs mina köp mycket beroende på expeditens kunskap, märker jag att han eller hon är osäker eller inte riktigt vet vad hon pratar om så avvaktar jag ofta.
    Kan vara en skada i o med att jag gått handel- och service också.. ;)

    Lycka till i ditt letande! :)

  4. Anonymous Anonym 

    Jag brukar faktiskt handla från MUS men nu vill jag prova något annat helst! Kicks i Skellefteå verkar tyvärr ha så himla dålig koll.

  5. Anonymous Anonym 

    Jag älskar biotherms foundations. kanonbra. men uut och testa och se till att få med dig prover på dina favoriter så du kan testa hemma. det brukar jag göra.

  6. Anonymous Anonym 

    Jag tycker Biotherms sence comfort är superbra om man gillar krämvarianter.
    Annars använder jag mest i.d foundation.

  7. Anonymous Anonym 

    Lumenes foundations är jättebra och billiga!

  8. Anonymous Anonym 

    Måste slå ett slag för Clarins UNDERBARA foundation. Något i stil med Wet and Dry heter den, det är en krämig kaka som appliceras med tillhörande svamp och för ett halvtäckande resultat använder man den som den är, och för ett mer täckande blandar man den med vatten.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se