hit counter script



Kiss&Tell Analyserar


DinSko har lyckats! Om dom är lika snygga IRL slår jag till! FAB!
Någon som vet om dom är lika snygga på riktigt eller? Sugen som attans.

3 Responses to “Kiss&Tell Analyserar”

  1. Anonymous Anonym 

    Tyvärr, jag är själv skitledsen att säga det men bilden gör de verkligen inte rätt visa - DE ÄR FULA I VERKLIGEHETEN. De är plastiga och ser inte såådär alls lika coola ut på som man föreställde sig.. Jag köpte dem i allafall i förhoppning att spegeln på dinsko var konstig men när jag kom hem... nä, tyvärr jag var tvungen att lämna tillbaka dem (och så var jag dessutom ledsen på det)

  2. Anonymous Anonym 

    Får spana efter dom, gillar jag dom inte så fortsätter jakten efter nya favvisar!

  3. Anonymous Anonym 

    Håller med.. Tycker att de ser lite plastiga ut i verkligheten!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se