hit counter script



Shopping & Skincare


Stan med Mr.R och hans familj, perfekt! Behöver verkligen en höstjacka då värmen sjunker drastiskt här uppe i norrland. Praktiskt taget vinter redan, in other words BRR! Det blir den underbart söta höstjackan jag sett ut redan. Den var så jag, inte så fasligt dyr dessutom! DinSko heelsen måste jag också hinna sukta efter.

Har någon provat produkter från apotekets serie Vichy? Är supersugen på Normaderm efter som den lovar mig den hy jag vill ha, jepp problemhy här! Lämna gärna en åsikt angående serien så jag vet om mitt inköp ska slopas eller om jag ska springa för allt benen bär.

Kiss&Tell checkar ut, Ska tjuvsmaka på lillebrors birthdaycake.
Grattis i förskott babybrother, hela 16 år imorgon!

5 Responses to “Shopping & Skincare”

  1. Anonymous Anonym 

    Har använt normaderm ett antal gånger, tycker att serien är helt okej, men gör inga mirakle, verkligen. Fast i och för sig använde jag inte alla produkterna samtidigt, utan lite här och där. Ansiktskrämen är underbar, så tunn och gör en ganska matt :). Hoppas detta hjälper!

  2. Anonymous Anonym 

    normaderm är bra och helt klart värt sitt pris!

  3. Anonymous Anonym 

    Normaderm har toppenpriser och funkar väldigt bra, iaf på mig. Just nu finns det ett extra-erbjudande; rengöringsgelé + tonic + fuktcreme för ynka 169 kronor. Ta och testa om Normaderm förändrar din hy, det kan ju trots allt variera från person till person. :)

  4. Anonymous Anonym 

    Min lillebror har köpt det till mig nu, gullig som han är! Tycker det känns bra faktiskt!

  5. Anonymous Anonym 

    normaderm är helt okej, men tyvärr inte så mycket mer!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se