hit counter script



Old fashion pampering


Det är dags att gå ur min dvala och börja se en gnutta mer positivt på mitt liv och de underbara ting som finns till hands, nu när jag har tjuvstartat mitt sommarlov. Önskar just nu att jag hade lite face-cake att lägga på som på bilden. Det hade ju varit härligt. Jag får nöja mig med lite cancerframkallande artificiell sol. Solariet, here i come..

Tillbaka från min solning, Min carrot oil från turkiet gjorde susen vill jag lova. Jag är ett freckle-face delux nu. Så går det om man är rödlätt. Jag får orangea fräknar jag, haha. Nu väntar mammas lovely markoni-cheese. Förresten, någon mer än jag som tyckte Paris låt också dög? Strange, trodde verkligen hon skulle floppa totalt. Men Richie är fortfarande bättre.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se