hit counter script



Hjärtesorg & Shoppingdjävulen


Mitt i min hjärtesorg så kommer shoppingdjävulen fram och härjar, och han är vildare än ever before. Under mitt korta men intensiva besök i staden så plockade jag på mig ett par super söta tygskor i svart med vita prickar och rosett (okey hur många tygskor är vi inne på nu?) 3 par örhängen och ett halsband i madebyme anda. Visst kan shopping ha en läkande kraft, men ack vad den är övergående. Resultatet blir en bultande ångest som är kraftigare än någonsin. Jag har verkligen mycket på hjärtat just nu. Känner mig varken på blogghumör eller keep-on-breathing humör men what's a girl to do? Måste verkligen rycka upp mig och vad förutom en gigantisk hink med häagen-daaz chocolate chip cookie dough eller möjligtvis strawberry kan pigga upp en nästan heartbroken tjej? Jo, läsa massa superbra bloggar, det är livet.

Förutom min heartbroken-het så händer det inte mycket i mitt liv just nu. Försöker plocka upp spillrorna av mitt självförtroende och kanske reda ut denna kärlekshärva jag lyckats hamna i. Allt känns bara sådär halvbra, alltså halvdåligt. Det är halvvarmt ute. Jag mår halvbra. Alla kläder jag provade passade halvdåligt. Ja, kort och gott så kanske jag behöver se mer positivt på saker och ting här framöver innan jag slutar som en sjaskig gammal surtant. Snälla jesus, jag vill inte vara sommarsingel. Bryr mig inte ett uns om vad VR snackar om för härligheter som kommer med att vara available. Det är BULL! Jag vill inte ha summerflings.

R my special someone ♥


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se