hit counter script



Necklace


Så blev det, min kopia av Kenneth Jay Lane halsbandet. Lite dålig bild men. Förresten kan jag meddela alla som njuter av onödig info att på lördag är min lägenhet helt klar! Underbart!

11 Responses to “Necklace”

  1. Anonymous Anonym 

    Så sött! :>

  2. Anonymous Anonym 

    Det blev jättefint ju! Hur gjorde du den?

  3. Anonymous Anonym 

    Det blev jättefint ju! Hur gjorde du den?

  4. Anonymous Anonym 

    Jättefin! Bra ide. :)

  5. Anonymous Anonym 

    Urgulligt! Skulle också vilja ha det äkta men ett låtsas kan väl få duga, vill du möjligtvis berätta hemligheten bakom ditt finfina fakehalsband? :)

  6. Anonymous Anonym 

    Supersnyggt!

  7. Anonymous Anonym 

    Supersnyggt!

  8. Anonymous Anonym 

    Jo jag gillar det verkligen och kommer att använda det flitigt, för hur sött är inte jordgubbar nu såhär på vårkanten? Sommarfeelings är alltid lika trevligt.

    Tack för alla fina kommentarer, hoppas vi hörs igen!

  9. Anonymous Anonym 

    Håller med alla andra, hur fint som helst! Snälla snälla berätta hur du tillverkade ditt halsband.

  10. Anonymous Anonym 

    Here it goes! Jag köpte cenitlera på en hobby butik och guldpärlor. Jag hade redan en ögla till hanslandet sedan tidigare, men det finns säkert att köpa till. Sen så formade jag leran till en jordgubbe och satte dit pärlorna för att sedan grädda i ugn på 120grader i ca 20 min. Sen stelnade det extra när jag tog ut det, så om den inte är helt stel efter 20min, oroa er inte. Sen lackade jag jordgubben med genomskinligt nagellack för att få en glansigare yta

  11. Anonymous Anonym 

    Tack tack tusen tack! Smart idé med nagellacket, så slipper man köpa något "special-lack" :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se