hit counter script



Telly!


Snart ska jag koka te och smöra mig några mackor. Sen ska jag sätta mig och invänta Made som visas på MTV. Jag är typ besatt av MTV. Önskar att de gick tusen avsnitt av Engaged and underaged, Made, The Hills, Laguna Beach och My super sweet 16. Men man kan ju inte få allt. Efter det ska jag zappa mellan Greys och Toppe! Förresten, kom på att jag kan ju se nyaste "The Hills" avsnittet som ligger på Mtvs hemsida. Jag älskar min tv, och att man kan se tv på datorn now days.

2 Responses to “Telly!”

  1. Anonymous Anonym 

    när blir det fika madde? :)

  2. Blogger Madelen 

    Jag har tid imorgon om du har tid vill säga :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se