hit counter script



5 things that make me smile


Fem saker/personer som gör mig riktigt glad!

1. Min familj - Där är min pojkvän inräknad! Han är en del av min familj! Vi har jätteroligt tillsammans allihopa. När jag inte är hemma saknar jag dom jättemycket! Pappa, mamma, syskonen, vovven och robin. Dom är helt enkelt kryddan av eliten!

2. Schulmanfamiljen - Schulmanfamiljen toppar alla listor! De går inte att slå. Läser som en besatt. Skrattar högt och ljudligt så jag nästan välter ut tekoppen i handen. Så galna, så sjuka, så ärliga och helt underbara.

3. Sarah Silverman - Hon är så äckligt jäkla rolig. Hon är brutal, hon är genialisk. Kolla bara in det här klippet. Jag gillar Sarah. Hon är banbrytande på ett hemskt, men kul sätt.

4. Marian Keyes böcker - "Everything this woman touches turns into comic gold" Det är så sant. Det här är böcker helt i min smak. Självklart på engelska. Skulle inte riskera att något roligt föll bort i översättningen.

5. Radiopratare - Jag brukar sitta och lyssna på radio i bussen när jag åker hem ibland. Mina medpassagerare tittar lite konstigt när jag sitter och fnissar för mig själv. Vissa radiopratade är bara så satans roliga. Jag älskar radio! Jag ska ge er ett smakprov. "Jag tycks aldrig komma i form.." svar: "Men rund är ju också en form".


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se