hit counter script



Skin Art


Jag och några tjejer diskuterade tatueringar på skolan igår. Många är sugna på att göra en. Men då är ju den stora frågan vilket motiv man ska köra på. Den ska ju trots allt sitta där hela livet, för det är ju inte tvärlätt att ta bort den. Makeup artisten på bilden har en stor tatuering som täcker hela armen. Jag kan tycka det är snyggt, men jag själv skulle tänka både en och två gånger innan jag tatuerade mig. Men som sagt, jag känner ett visst sug. Skulle du kunna tänka dig att göra en tatuering? Du kanske har en redan? Tatueringen på bilden känns väldigt rockig och unik. Jag gillar den.

P.s På tal om rock! Jag vill ha Guitar Hero! Spelade lite förra helgen hos en kompis, och även om ja sög big time så var det svinroligt! Är det nån som har det hemma? D.s

6 Responses to “Skin Art”

  1. Anonymous Anonym 

    killen pa bilden har en amerikaniserad version av den traditionella japanska tatueringskonsten...om du vill se (stora)vackra tatueringar kolla upp irezumi som konsten kallas och mastaren horiyoshi...funderar sjalv pa en "japanese sleeve" som killen pa bilden har..fast jag foredrar den traditionella designen saklart...

  2. Blogger Madelen 

    Oj vad du kunde :) Alltid kul att lära sig nått nytt. Tack för tipset!

  3. Anonymous Anonym 

    Jag har svårt för tatueringar. Känns som om folk i allmänhet ofta tatuerar sig utan att tänka efter alls innan de väljer motiv. Skulle jag tatuera mig skulle jag vilja ha något som verkligen betyder något för mig, specifikt. Finns inget fulare nästintill med motiv på folsk kroppar som är ingenting, meningslösa ting. Men smaken är ju väldigt olika! :)

  4. Anonymous Anonym 

    Tycker tatueringar känns beigt. Det är min ödmjukaste uppfattning. Måste vara svårt göra något i 20-årsåldern som även ska fungera när man 50 och 80 år.

  5. Blogger Madelen 

    Kajsa: Håller med. Det dummaste man kan göra är ju att gå in och fråga efter en populär tatuering :)

    Nika: Det är det jag menar! Man måste tänka efter väligt, väldigt noga. Jag skulle personligen avstå om jag kände mig sisådär säker på att jag tycker om min tatuering om massa herrans år. Så we are on the same page.

  6. Anonymous Anonym 

    Jag är sannerligen inget fan av tatueringar. Har i princip aldrig sett någon som jag tycker det ser snyggt ut på. Jag förknippar det med sunkighet.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se