hit counter script



klick!


Fick ett mejl där en tjej önskade lite foton. Vidare bra kanske de inte är.. Men hey, jag är ingen "bild-bloggare" men I'm working on it. Mer foton ska det bli.

1. Favorit armbanden - De två vinröda på vardera sida om mitt skärparmband är vintage och kostade 5kr. De är skitsnygga tycker jag och det är mitt livs bäst spenderade 5 krona det. Ibland snubblar man över de mest egna och unika sakerna secondhand. Då mår man gött!

2. Häggen - Ja jag fick en kommentar som berättade att de där honungsträden jag gillar så mycket heter hägg. Tack för upplysningen anonym. En sån ska jag ha när jag köper hus. Eller nej förresten, jag ska ha minst 2. Dom luktar så himla gott. Snygga är dom med.

3. Sommarklänningar - Vitt med brodyr, spets och vidd. Ja tack till den vita "chloéklänningen" som alla kedjor börjar tillverka. Den ska vara i ett följsamt och lätt material, vara söt och samtidigt skön. Den jag har på mig på bilden kommer från H&M.

2 Responses to “klick!”

  1. Anonymous Anonym 

    Vilket härligt inlägg! Är ett stort fan av armband och söta klänningar.

  2. Anonymous Anonym 

    Secondhand fynd är något av de roligaste fynden. Man är ensam om det och förhoppningsvis blev man inte ruinerad.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se