hit counter script



I'm Sick, and sick of being sick.


YUCK! Jag gillar inte att vara sjuk. Min hals gör uppror and damn it hurts!
Skulle vara skönt att få vara någorlunga halvdant söt-snygg även som snorfabrik. Tyvärr är det en långsökt och svårnådd önskan, ah well, a girl can dream right? En kopp varm choklad skulle verkligen kännas som en snudd på himmelriket. Please, ge mig asos tofflorna? Så himla söta, i want them. Tröjan är i lätt och mjukt material, bra för febriga damer då man inte vill ha varken för varma eller för kalla tyger på kroppen, den kommer ifrån Calvin Klein. Byxorna är de överhypade juicy mjukisarna, mysfaktorn känns hög på dessa. Till det en scarf, myspys. Asos tofflor och en starbucksdrink.

4 Responses to “I'm Sick, and sick of being sick.”

  1. Anonymous Anonym 

    Hej!
    Jag diggar din sida :)
    Skulle du bara kunna skriva vart du hittade din "snor" mys-outfit och hur mycket det kostade. Skulle vara jätte snällt :)
    Ha det bra

  2. Anonymous Anonym 

    Detta är tredje dagen jag är hemma från skolan och jag är uttråkad as hell. Håller med om att det skulle sitta fint med en söt mysoutfit, krya på dig!

  3. Anonymous Anonym 

    Vi kan ha snorparty nångång, min förkylning verkar aldrig vilja ge med sig :( På vårt snorparty kan du passa på att lära mig photoshop, jag är verkligen kass och fattar nada av programmet! Sköt om dig och krya på dig.. ciaooo

  4. Anonymous Anonym 

    Katja: Tack så mycket, jag har skrivigt upp vart outfiten kommer från nu!

    Moa: Jo det är supertråkigt. Jag skulle som sagt gärna känna mig sötare än jag är just nu, haha..

    Sanna: Haha, jag är på! Vi får ha en liten PS-kurs du och jag då :) I will! Thnx

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se