hit counter script



Gossip Girl: Blair Waldorf


Har gjort Serena före serien började sändas så det var min bild av hur jag trodde Serena såg ut. Så nu kommer min bild av Blair. Tänkte fortsätta på samma sätt. Kanske inte nödvändigtvis måla upp karaktärerna som dom klär sig i serien, utan mer hur jag trodde dom skulle klä sig efter att ha läst böckerna. Min bild av Blair var inte riktigt lik seriens porträtt. Jag hade tänkt mig en lite mer avslappnad Blair. Det är så mycket rutor och mormorsplagg i serien, intet att förkasta, det har gjort serien om möjligt ännu roligare att se - men det var inte riktigt min bild. Det här är min bild av Blairs stil. På ett ungefär. Tjejig, lite utmanande och visar på makt. Vill ni ha fakta om Cecily von Ziegesar karaktär Blair hittar ni det här!

Etiketter:


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se