hit counter script



Yes!


Sista dagen idag och slutar tidigt. Sen bär det av hemmåt. Måste t med vinterjackan den här gången. Det är svinkallt hemma. Nu ska jag snart promenixa till skolan. Sen ska jag sitta på designlektion i 2,5h och limma fast fjäll på min fisklampa. Fråga inte ens.

2 Responses to “Yes!”

  1. Anonymous Anonym 

    Shit kvinna, vilket underbart hår! Kan du inte berätta lite om dina hårrutiner?

  2. Blogger Madelen 

    Jag har typ inga, men tack ändå!

    Har halvlockigt långt hår så jag duschar, sprayar med saltvattenspray när det är halvtorrt och låter det torka! Klart!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se