hit counter script



Stilikon: Mary-Kate Olsen


Ack du snygga människa. Mini-människa i lyxförpackning. Jag brukar fundera lite över hur lång jag egentligen skulle se ut bredvid henne. Minns inte riktigt hur kort denna tvilling är men någon kan säkert fylla i? Hur som helst. Hottie in a tiny body. Jag gillar MK!

4 Responses to “Stilikon: Mary-Kate Olsen”

  1. Anonymous Anonym 

    156 ö.v mäter hon. Värdlens underbaraste människa.

  2. Anonymous Anonym 

    De systrarna är perfektion,.

  3. Anonymous Anonym 

    jaa hon är sjukt snygg. men själv tycker jag att det är snyggare att vara lång ;)

  4. Anonymous Anonym 

    Haha, jag kan verkligen inte förstå hur folk kan tycka det! Jag menar, småttingarna i Full House?! De är inte större idag verkar det som, men med bättre stilkänsla på Full house-tiden. ;D

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se