hit counter script



Wino


Benvärk, och det kan inte vara träningsvärk! Absolut inte träningsvärk haha. Dessutom känns ju växtvärk lite långsökt då jag förmodligen vuxit klart. Anyhu så har jag oont. Musklerna kanske protesterar mot bristen på träningsvärk? Tåls att fundera på för såhär vill jag inte ha det, kommer sova dåligt inatt också.

Bjooti, måste skicka dig en liten cyberspace klapp på axeln. Grubblar man lite över en produkt är det bara att gå in och kolla, och voilá recenserad och klar. Bjooti vet helt enkelt lite (mycket) mer om det jag vet lite mindre om. Bästa skönhetsbloggen helt klart.

4 Responses to “Wino”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh tack snälla du! Skickar dig en stor cyberkram för de fina orden.

  2. Anonymous Anonym 

    måste bara säga att jag tycker att din blogg är så fin och den förtjänar att ha många fler besökare än den har! du borde ligga mycket högre än 100 på bloggtoppen!! u r great!

  3. Anonymous Anonym 

    Åh stackare, hoppas det blir bättre snart!

  4. Blogger Madelen 

    Bjooti: Du är värd all beröm du kan få!

    Fashionholic: Gud vad glad jag blev nu. Du gjorde helt klart min kväll.. Tack, tack, taack :)

    Johanna: Hoppas jag med. Tack för omtanken

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se