hit counter script



Lista!


Vilka är ditt favoritpar skor? Mina secondhand stövlar
Vad gör du? Bloggar och läser lite perez
När drack du sprit senast? Uhm, nån helg sen..
Har du lugg? Jag har lugg på utväxt
Fest eller slacking? Slacking helt klart..
Gillar du sport? Haha fråga mina kompisar.. (nej!)
Vill du ha barn? Ja det vill jag!
Vilka språk kan du? Svenska, Engelska och lite sjörövarspråk!
Borde man röka på pubar? Nej fyfan, svinäckligt!
Är du stolt över ditt liv? Ja det är jag.
Vilken låt lyssnade du på senast? Alicia Keyes - no one
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Paris med A :)
Har du ngt djur? En vovve och lillan har en kaninbebis
Har du ngr trummor? Spelade i 3år, men har inga nej!
Tittar du mkt på tv? Ja, jag har fyrkantiga ögon
Har du varit med i lokaltidningen? Japp det har jag!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se