hit counter script



Duktig tjej!


Jag och R har tvättat mamma och pappas bil idag + städat den invändigt. Känner mig riktigt stolt över mig själv. Jag är en tvättäkta latmask så att jag orkade vara så snäll idag är ett mysterium. Vad har du lagt i maten mamma? Påtal om mat så står fiskgratängen i ugnen nu. Gött!

3 Responses to “Duktig tjej!”

  1. Blogger Maria - FashionFame 

    Gud va hemskt att folk kopierar dig också! Jag förstår verkligen inte att folk orkar hålla på, blir så himla arg! Jag har kikat på din blogg tidigare, du är grymt duktig, men hur kan de påstå att det är DE som gjort kollagen? Lågt!

  2. Blogger Madelen 

    Man är ju van att folk inspireras och gör nått liknande, men det känns okey, för jag kan ju inspireras av någon jag också. Men jag skulle aldrig sno ett kollage rakt av och säga att jag har gjort det. Man lägger ju ner en del tid på bloggen, och då känns det inte som att man får ut nått av det.

  3. Blogger Maria - FashionFame 

    Ja precis, inspiration är naturligt och ganska självklart... det är bar akul när någon inspireras av en själv, men inte kopiering... men men...

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se