hit counter script



Trött!


Fan så trött jag är. Lillasyster och pappa var här idag så vi har letat kläder till lillan, får man kalla henne det? Hon har ju trots allt fyllt 10, kanske inte uppskattas. Skitsamma. Sen har jag lagat min tand som jag knockat ut. Låter mer dramatiskt än det är. Hade en lagning på framtanden sen missade jag käften en aning när jag skulle dricka te och knock. Så for min tandflisa. Så det har jag fått fixat och det blev jättebra. Nu vill jag bara däcka här på soffan, men gör jag det så vet jag ju att jag kommer vara vaken till 02.00 inatt och det är inte bra. Så jag försöker hålla ögonen öppna. Gäsp.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se