hit counter script



Give it!


Lisen frågade efter årets beauty-önskelista. Here you go Lisen, här är min. Inte mycket direkt, men det här är saker jag suktar efter just nu!

YSL concealer - Alla hyllar den, den verkar nästan magisk. Som en liten trollstav som trollar bort baksmälla, och trötta, hängiga, påsiga ögon. Låter det vara osagt om allt stämmer tills jag fått prova den själv.

Urban Decay "Big fatty mascara" - Tydligen en billigare (och snyggare) version av Diorshow. Och Diorshow har jag ju velat ha länge. Så en sån här önskar jag mig!

Boots Beauty Serum - "Hello miracle" läste jag någonstans. Mirakel i krämform. Hyllad till skyarna efter att ha uppmärksammats i ett utredande program om hudkrämer (hur de fungerar och så) och Boots kräm fungerade tydligen bäst av alla.

DuWop i färgen "Tulip" - Jag har ett gloss från DuWop i färgen Buttercup redan. Det är superfint men håller tyvärr att ta slut så nu vill jag ha ett i en röd nyans.

2 Responses to “Give it!”

  1. Anonymous Anonym 

    Mascaran ser kul ut! Har sett den tidigare också tror jag, och den verkar bra (:

  2. Anonymous Anonym 

    jag har concealern från YSL och den är verkligen jättebra men ha inte för höga förhoppningar, den uträttar inte mirakel direkt. inte enligt mig iallafall. men bra, det är den!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se